zondag 26 januari 2020 om 9:30

Kindernevendienst Marinda Wiersma
Oppasdienst Wilma de Wilde

Collecte 26 januari Streekverband De Tien Stichting Hart voor Moldavië
Stichting Hart voor Moldavië is opgericht in 2002, nadat Sam Zwagerman in 1996 actief aan het werk is in Moldavië. Samen met zijn vrouw Rodica zet hij zich ter plaatste in voor de Moldavische bevolking. De stichting heeft een christelijke identiteit en wil de liefde van Christus uitdragen naar de mensen in Moldavië.
Moldavië is het armste land van Europa en kent vele problemen die de komende decennia nog niet opgelost zullen zijn.
Hart voor Moldavië heeft verschillende projecten, zoals zomerkampen voor kinderen en pleeggezinnen, naschoolse opvang, een opvang voor meisjes, een dagopvang, tafeltje-dek-je en thuiszorg voor ouderen.
Deze projecten zijn hard nodig voor de toekomst van het land. Door naschoolse opvang, met huiswerkbegeleiding, komen de kinderen beter mee op school. Door de pleeggezinnen komen de kinderen niet op straat terecht. Door de opvang voor meisjes blijven ze uit handen van de mensenhandelaren. Door ouderen op te vangen, van voedsel te voorzien en te verzorgen behouden zij hun waardigheid.
Voor al deze projecten is geld nodig. Helpt u mee om dit alles mogelijk te blijven maken?
Kijk voor meer informatie op: www.hartvoormoldavie.nl of www.facebook.com/hartvoormoldavie
Van harte aanbevolen!

Avondmaalcollecte 26 januari Diaconaal Havenproject Rotterdam
De Diaconie bestemt de avondmaalscollecte voor het “Diaconaal Havenproject Rotterdam”. Deze stichting richt zich op hulp aan zeevarenden van alle nationaliteiten in de Rotterdamse havenregio en heeft, parttime, een eigen diaconaal werker in dienst, dhr. van Lent.
In de afgelopen periode konden er weer een aantal zeevarenden worden ondersteund tijdens hun verblijf in het ziekenhuis. Voor de zeevarenden is het bezoek en de service die de diaconaal werker biedt heel belangrijk en prettig. Het bemoedigt hen tijdens hun verblijf in de Rotterdamse haven of het ziekenhuis.
Dit project wordt bijna geheel gefinancierd uit diaconale gelden uit de provincie Zuid-Holland. Helpt u mee door uw bijdrage in deze avondmaalcollecte? Meer informatie? Kijk op: www.diaconaalhavenproject.nl.

datum en tijdstip 21-04-2024 om 9:30

Vergadering College van Kerkrentmeesters
datum en tijdstip 22-04-2024 om 19:30

Wereldwinkel bij de koffie na de dienst