zondag 12 juli 2020 om 9:30

Voorganger(s): Drs Ronald van Schouwen

Orde van Dienst
Liederenblad

Vanaf deze zondag zal voorafgaande aan de kerkdienst ook weer de klok worden geluid. Tijdens het bidden van het Onze Vader heeft steeds de klok geluid. Nu is men weer echt welkom!

Vanaf 12 juli volgen wij ons gewone rooster, alleen zal er nog geen kindernevendienst zijn, en we maken alleen gebruik van de kerkzaal. Dat betekent dat we na afloop nog geen koffiedrinken, en dat de andere ruimtes van de kerk dicht blijven. Graag de kerk binnenkomen en weer naar buitengaan bij de hoofdingang aan de Endeldijk. Bij de ingang kunt u uw handen ontsmetten. De kerkzaal wordt steeds goed gelucht.
Is het vanwege het weer nodig om een jas te dragen, hang deze dan over uw stoel, of leg deze onder uw stoel. Na 5 juli is aanmelden niet meer nodig. Grote kans is wel dat er voor alle zekerheid iemand bij de deur staat om uw naam te noteren.
Jammer dat we nog niet als gemeente mogen zingen, veel mensen zingen wel uit hun hart mee, en vormen soms zacht de woorden. Daarom zullen we voorlopig met voorzangers blijven werken. Wilt u daar een keer aan meedoen, meld u dan aan bij onze organist Alexander Prins via 06-55785686, appen mag ook, dan kan hij een roostertje opstellen. Voorwaarde is wel dat u bereid bent wat vroeger in de kerk te zijn om even de liederen door te nemen.
CB

1. Diaconie    Rekening nummer: NL77 RABO 0343 6194 23
2. Kerk           Link naar betaalverzoek

Wereldwinkel bij de koffie na de dienst