zondag 11 oktober 2020 om 9:30

Voorganger(s): Ds C. Bartelink

We mogen u bekendmaken dat op zondag 11 oktober een aantal diakenen herbevestigd zullen worden: Karin Spaans, Aad Buitelaar, Marry van Dijk en Marinel Klapwijk. Diaken Trudy Biesta heeft aangegeven dat zij zich wil laten bevestigen als ouderling. Willy van Schouwen zal bevestigd worden in het ambt van ouderling, in de functie van tweede scriba, zij zal een aantal taken van Conny van der Kaaij gaan overnemen, samen zullen zij de taken zo verdelen dat beide voor elkaar kunnen inspringen.

In deze dienst zal Ineke Haaring aanwezig zijn. Zij hoopt volgende maand weer te mogen vertrekken naar Papoea Nieuw Guinea, als ze alle coronavisa in orde heeft kunnen krijgen. Zij zal vertellen over haar werk daar. We zullen deze zondag voor haar werk collecteren om haar wat extra te kunnen meegeven. Na de dienst kunt u in Hemelsblauw op diverse tafels spullen zien uit haar werkgebied, en er draait nog extra informatie om te bekijken.
CB

1. Ineke Haaring in Papoea Nieuw Guinea

Aan de uitgang van de kerk staan nu collectemandjes.
Collecteren blijft lastig, daarom vragen we u om giften over te maken naar zowel de diaconie als onze eigen kerk:
Diaconie: NL77 RABO 0343 6194 23,
Kerk: NL67 RABO 0343 6284 30 (collectebonnen en algemeen).

Kindernevendienst Anita Sulsters
Oppasdienst Ineke den Drijver

Collecte 11 oktober Ineke Haaring in Papoea Nieuw Guinea
Sinds 2012 ondersteunen wij het werk van Ineke Haaring in Papoea Nieuw Guinea. Het grenst aan Indonesië en ligt ten noorden van Australië.
Ineke werkt op Hoskins, dit is een eiland ten oosten van het grote eiland met de hoofdstad. Het grootste deel van het werk dat Ineke daar doet bestaat uit de bevoorrading van de zendelingen die in 'de bush' verblijven. De bevoorrading is een hele belangrijke taak omdat er vele zendelingen in 'de bush' verblijven en deze ook regelmatig diverse materialen en voedingsmiddelen nodig hebben. Tevens is er op het zendingscentrum van Hoskins voldoende werk te doen. U kunt dan denken aan: zorg voor de gastenverblijven, schoonmaak en voedingsmiddelen.
Ineke verblijft inmiddels al ruim een half jaar in Nederland, omdat ze met verlof was toen de corona-crisis uitbrak. Op deze zondag zal ze, tijdens de dienst, meer over haar werk vertellen. Ineke is, net als alle andere zendelingen van New Tribe Mission, volledig afhankelijk van haar achterban. Wij willen haar ondersteunen met deze collecte. Helpt u mee? Van harte aanbevolen. Voor meer informatie kijkt u op: www.serving-with-ntm.org.

datum en tijdstip 21-04-2024 om 9:30

Vergadering College van Kerkrentmeesters