zondag 30 oktober 2022 om 9:30

Voorganger(s): Ds. L. van Berkel, De Lier

Zondag vieren we het heilig Avondmaal, en het is Dankdag! Er zullen extra instrumentalisten aanwezig zijn voor het begeleiden van een aantal liederen.
Vanwege Dankdag willen we u vragen om uw dankbaarheid uit te drukken door wat mee te nemen voor de Voedselbank, wat later in de week ingeleverd zal gaan worden in Naaldwijk en dan ook gelijk verspreid wordt onder de inmiddels ongeveer 150 adressen!
We vragen u om eigen fruit of lang houdbare groenten mee te nemen: denk aan appels, peren, pompoenen.
Verder zijn welkom: potjes zelfgemaakte jam, blikjes met fruit of groente.
Bij de hoofdingang van de kerk kunt u dit alles inleveren bij degenen die het daar graag in ontvangst zullen gaan nemen.

Kindernevendienst Sander van Dijk
Oppasdienst Jolanda Klapwijk

1. Diaconie

Komt u niet naar het kerkgebouw, maar wilt u wel een gift overmaken, dan kan dat naar de volgende rekeningnummers, onder vermelding van "collecte".

Diaconie: NL77 RABO 0343 6194 23,
Kerk: NL67 RABO 0343 6284 30 (collectebonnen en algemeen).

Collecte 30 oktober Dorcas Voedselactie: geef voor Oost-Europa
Dorcas komt in actie voor Oost-Europa. De oorlog in Oekraïne schokt de wereld. Deze koude maanden moeten de meest kwetsbare mensen kiezen: hout voor de kachel of een maaltijd. Ook de inwoners van buurlanden Moldavië en Roemenië weten soms niet wat ze moeten. De prijzen van voedsel stijgen enorm.
Met de Dorcas Voedselactie kunnen vooral ouderen worden geholpen aan een nieuw houvast. Wij kopen ter plekke voedsel in en maken er pakketten van. Die zijn bedoeld als eerste stap. Maar ook daarna laten we mensen niet los. Wij helpen mensen bij het vinden van nieuwe doelen en we bouwen met hen aan een gezonde toekomst.