zondag 12 februari 2023 om 9:30

Heilig Avondmaal 2
Voorganger(s): Ds Christi Bartelink

Zondag vieren we weer het Heilig Avondmaal. We vieren dit vanuit de opstanding van onze Heer, want we leven van vergeving. Hij geeft ruimte dat wij vrije mensen kunnen zijn, die zich niet laten binden door wat er om ons heen en in onszelf allemaal gebeurt. Wij richten ons blik keer op keer naar omhoog.
CB

Kindernevendienst Sander van Dijk
Oppasdienst Ineke den Drijver

1. De Tien
3. Deurcollecte

Collecte 12 februari Streekverband De Tien
De Girls Empowerment Foundation ontwikkelt en ondersteunt projecten die meisjes helpt om zich te ontwikkelen tot verstandige, onafhankelijke en bewuste vrouwen.
De Girls Empowerment Foundation helpt weesmeisjes bij het volgen van onderwijs en zorgt voor huisvesting, veiligheid en geborgenheid waardoor de meisjes zich kunnen ontwikkelen zoals wij onze eigen kinderen laten ontwikkelen.
Op dit moment is Girls Empowerment Foundation betrokken bij verschillende projecten:
Henny’s Children’s Home (weeshuis voor 70 meisjes), Henny’s Academy (basisschool) & Bishop Kalu School (basisschool met 450 leerlingen).
Met uw bijdrage in de collecte kunnen we deze meisjes een goede toekomst geven. Hartelijk dank.
Kijk voor meer informatie op: girlsempowerment.nl

Deurcollecte 12 februari Nieuw Hydepark
Het Vakantiebureau organiseert vakanties op prachtige locaties in Nederland. Voor ouderen, maar ook mensen die in het dagelijks leven extra zorg of begeleiding nodig hebben. De vakanties worden mogelijk gemaakt door de inzet van vele vrijwilligers.
In het bosrijke Doorn ligt op een schitterend landgoed Nieuw Hydepark. Het huis beschikt over alle benodigde aangepaste faciliteiten voor een zorgeloze week vakantie. Voor deze mensen een zeer bijzonder ervaring om daar te mogen verblijven.
Helpt u daarom mee om deze vakanties mogelijk te blijven maken? Voor meer informatie kijkt u op: www.hetvakantiebureau.nl