zondag 18 juni 2023 om 9:30

Heilig Avondmaal 4
Voorganger(s): Ds Christi Bartelink

Vandaag vieren we het Heilig Avondmaal. Een gemeentegroeigroep heeft zich afgelopen jaar beziggehouden met de profeet Daniël, enkele leden van deze groep zullen meewerken aan deze dienst, en ook laten horen hoe kostbaar het deelnemen aan deze groep voor hen is. Wie weet een opsteker/aanmoediging voor u om ook te gaan meedoen bij een kring of geloofsgesprekken.
CB

Kindernevendienst Sander van Dijk
Oppasdienst Sari van der Lugt

1. Streekverband De Tien
3. Nieuw Hydepark

Collecte 18 juni Streekverband De Tien: Stichting Jarikin
Deze zondag collecteren we voor Streekverband De Tien. Bij elke dienst waarin avondmaal wordt gevierd collecteren we voor dit doel. Eén van de projecten van De Tien is Stichting Jarikin.
Deze stichting is al jaren actief in Haïti en richt zich vooral op scholing. Onderwijs helpt in het proces naar onafhankelijkheid en zelfwerkzaamheid. Alles gericht op een betere toekomst voor de bevolking van Haïti. De basisschool die ondersteunt wordt maakt gebruik van goed lesmateriaal, gekwalificeerde leraren, één maaltijd voor iedere leerling per dag en tweemaal per jaar een medisch onderzoek.
De jongeren op de middelbare school leren een vak en kunnen daarna aan het werk.
We bevelen deze collecte van harte bij u aan. Meer informatie? Kijk dan op:
www.streekverband-de-tien.nl of https://www.jarikin.nl/
De diaconie

Avondmaals-/ Deurcollecte 18 juni Nieuw Hydepark
Het Vakantiebureau organiseert vakanties op prachtige locaties in Nederland. Voor ouderen, maar ook mensen die in het dagelijks leven extra zorg of begeleiding nodig hebben. De vakanties worden mogelijk gemaakt door de inzet van vele vrijwilligers.
In het bosrijke Doorn ligt op een schitterend landgoed Nieuw Hydepark. Het huis beschikt over alle benodigde aangepaste faciliteiten voor een zorgeloze week vakantie. Voor deze mensen een zeer bijzonder ervaring om daar te mogen verblijven.
Helpt u daarom mee om deze vakanties mogelijk te blijven maken? Voor meer informatie kijkt u op: www.hetvakantiebureau.nl