zondag 3 december 2023 om 9:30

1e Advent
Voorganger(s): Drs Ronald van Schouwen

Vorige week was het Eeuwigheidszondag, de laatste zondag van het kerkelijk jaar.
We hebben daarin alle gemeenteleden herdacht, die dat jaar overleden zijn.
We starten een nieuw kerkelijk jaar met de 1e zondag in de adventstijd.

Kindernevendienst Ineke Moor
Oppasdienst Danielle van Staalduinen

1. KIA Licht voor Oeganda

Collecte 3 december Kerk in Actie Straatkinderen in Oeganda
Dit is de eerste zondag van de kerstcampagne van Kerk in Actie. We collecteren voor kinderen op de vlucht. Dit keer voor kinderen in Oeganda.In de Oegandese hoofdstad Kampala leven duizenden kinderen op straat. Veel van hen zijn weggevlucht van beroerde omstandigheden thuis. Ze gaan niet naar school en lopen risico op uitbuiting. Kerk in Actie werkt samen met drie Oegandese organisaties die deze kinderen opvangen en herenigen met familie in hun geboortedorp. Ze zorgen dat de kinderen daar weer naar school gaan of een vak kunnen leren. Ook doen ze er alles aan om te voorkomen dat nieuwe kinderen naar de stad trekken.We bevelen deze collecte van harte aan.
Wilt u meer informatie? Lees meer of kijk het campagnefilmpje op: kerkinactie.nl/straatkinderenoeganda
Kijk voor de kerstcampagne ook op: kerkinactie.nl/geeflicht en kerkinactie.nl/kerst

datum en tijdstip 28-07-2024 om 9:30

datum en tijdstip 04-08-2024 om 9:30