zondag 22 september 2024 om 9:30

STARTZONDAG
Voorganger(s): Ds Christi Bartelink

We gaan op weg naar de startzondag op 22 september. Een leuke ontmoetingsdag voor alle leeftijden. Zondag na de dienst een kort nagesprek en er is taart bij de koffie. Ook wordt dan het blad met bijeenkomsten van inspiratie en ontmoeting (voorheen vorming en toerusting) uitgereikt en kort toegelicht. Het thema is ‘als nieuw, leven in het licht van het Koninkrijk’. Het is de uitdaging om te proberen steeds als met nieuwe ogen naar de wereld om ons heen te kijken, en de Bijbel te lezen met een frisse, open blik. Dat kan vaak ‘verrassingen’ opleveren en tot nieuwe inzichten leiden, die van betekenis zijn voor ons hier en nu.

Kindernevendienst Marinda Wiersma
Oppasdienst Daniëlle van Staalduinen

1. KIA Zending Syrië

Collecte 22 september Kerk in Actie Zending Syrië
Het voortbestaan van de kerk is van cruciaal belang voor de stabiliteit in Syrië. De kerk is er letterlijk en figuurlijk het middelpunt van de samenleving. Als zij er weer is kan ze haar onmisbare taak oppakken: hulp bieden aan mensen die zijn getroffen door geweld of moesten vluchten, ongeacht afkomst of geloof.
Met een speciaal herstelfonds helpt Kerk in Actie verwoeste kerken in Syrië weer op te bouwen.
Kerk in Actie steunt via haar programma Zending onder andere de kerken in Syrië. Herstel van de kerk, het hart van de christelijke gemeenschap, betekent herstel van de hele samenleving en hoop voor de toekomst. Geef in de collecte en steun het werk van de kerken in Syrië. Van harte aanbevolen. Kijk voor meer informatie op: kerkinactie.nl/kerkensyrie

Vergadering Moderamen
datum en tijdstip 09-09-2024 om 19:30