zondag 5 november 2023 om 9:30

Heilig Avondmaal 6-Dankstond
Voorganger(s): Ds Christi Bartelink

We kijken uit naar de Avondmaalsdienst op zondag 5 november. Dat is tevens dankdag,
Daarom is daaraan voorafgaand gelegenheid om goede gaven mee te brengen voor de
Voedselbank, het gaat om allerlei houdbare producten, de lijst vindt u in Kerkkompas.

Kindernevendienst Ellen Prins
Oppasdienst Petra van Dijk

1. Streekverband De Tien
3. Nieuw Hydepark

Collecte 5 november Streekverband De Tien Stichting Westland 4 Gambia
Stichting Westland 4 Gambia is in 2010 opgericht en heeft tot doel de tandzorg in het West-Afrikaanse land Gambia te verbeteren.
Er is in dit land nagenoeg geen tandzorg en met name voor kinderen is een gezond gebit van groot belang. Schade en pijn aan gebitten van kinderen belemmert hen tijdens het opgroeien. De stichting heeft een Oral Health Worker in dienst die samen met zijn assistenten vanaf de standplaats Brikama bezoeken brengt aan de scholen in de omgeving.
Hier geven zij poetsinstructies, delen tandenborstels en tandpasta uit en tevens ontvangen ze kinderen in de mobiele praktijk ter controle.
Voor dit mooie project is geld nodig. Helpt u mee?
Kijk voor meer informatie op: https://westland4gambia.nl of op facebook. Van harte aanbevolen!

Deurcollecte 5 november Nieuw Hydepark
Het Vakantiebureau organiseert vakanties op prachtige locaties in Nederland. Voor ouderen, maar ook mensen die in het dagelijks leven extra zorg of begeleiding nodig hebben. De vakanties worden mogelijk gemaakt door de inzet van vele vrijwilligers.
In het bosrijke Doorn ligt op een schitterend landgoed Nieuw Hydepark. Het huis beschikt over alle benodigde aangepaste faciliteiten voor een zorgeloze week vakantie. Voor deze mensen een zeer bijzonder ervaring om daar te mogen verblijven.
Helpt u daarom mee om deze vakanties mogelijk te blijven maken? Voor meer informatie kijkt u op: www.hetvakantiebureau.nl

datum en tijdstip 28-07-2024 om 9:30

datum en tijdstip 04-08-2024 om 9:30