zondag 12 november 2023 om 9:30

Voorganger(s): Ds Hans Mast, Ter Heijde

We gaan alweer op weg naar het einde van het kerkelijk jaar. Dan zullen we alle overleden gemeenteleden gedenken. De brieven zijn inmiddels verstuurd naar de families. Deze gedenkdienst is op zondag 26 november.

Kindernevendienst Sander van Dijk
Oppasdienst Wilma de Wilde

1. Kerk in Actie Werelddiaconaat

Collecte 12 november Kerk in Actie Werelddiaconaat Libanon
In Bourj Hammoud, een overbevolkte en arme wijk in Beiroet, zijn de problemen niet te overzien. Gebrek aan goed onderwijs, werkloosheid en geweld ontneemt jongeren, Syrische vluchtelingen, maar ook de Libanese jeugd, die er wonen elk perspectief op een betere toekomst. Kerk in Actie steunt het werk van jongerencentrum Manara in Beiroet.
Kwetsbare tieners krijgen er huiswerkbegeleiding, examentraining, psychosociale hulp en vaktrainingen. Daarnaast kunnen ze elkaar in ontspannen sfeer ontmoeten tijdens een partijtje tafelvoetbal of airhockey. Meer lezen of zien? Kijk dan op: kerkinactie.nl/jongerenlibanon

datum en tijdstip 28-07-2024 om 9:30

datum en tijdstip 04-08-2024 om 9:30