zondag 31 mei 2015 om 10.00 uur

Oecumenische Openluchtdienst
Voorganger(s): Plaatselijke pastores

We zien uit naar een stralende zondag om met de drie geloofsgemeenschappen uit ons dorp een openluchtviering te houden. Op het Kom-In plein naast de Rooms Katholieke kerk komen we bij elkaar. Het thema voor deze openluchtviering is: God gaat met je mee. In de dienst wordt er gecollecteerd voor de Stichting Make a Wish (Doe een Wens).
De voorgangers in deze viering zijn afkomstig uit de gezamenlijke kerken: ds. Dick Peters, diaken Ronald Dits en ondergetekende. De muzikale begeleiding wordt verzorgd door de ons allen bekende Honsels Harmonie onder leiding van Henk van den Bos.
De aanvang is om 10.00 uur en na afloop is er een gezellig samenzijn en napraten onder het genot van koffie & thee. Het mag voor zich spreken dat eenieder van harte welkom is deze openluchtviering bij te wonen en mee te vieren. Voor zitplaatsen is gezorgd. Nu het mooie weer nog. Mocht dit onverhoopt tegenvallen, dan zijn we van harte welkom in de RK-kerk 'Onze Lieve Vrouw van Goeden Raad’.
Gertjan Pellikaan

Collecten: