donderdag 31 december 2015 om 19.00 uur

Oudejaarsdienst in De Voorhof
Voorganger(s): ds. C.W. v.d. Meij

De laatste kerkdienst van het jaar 2015 wordt geleid door ds. C. van der Meij.

1. K.I.A. Eindejaarscollecte

Oudejaarscollecte 2015 Eigen gemeente Goede buren
Wanneer Jezus zegt: ‘Heb de Heer, uw God, lief en uw naaste als uzelf!’ mogen we dat als gemeente in de praktijk brengen door naar elkaar om te zien en er voor elkaar te zijn. Zijn uitspraak is juist ook een aanmoediging om iets te betekenen voor de mensen buiten onze kerkmuren. Om goede buren te zijn voor mensen in onze straat of wijk.
Veel buurtbewoners kennen ons kerkgebouw. Als kerk hopen we echter dat steeds meer
mensen ontdekken dat onze kerk meer is dan een pand. Dat het een levendige gemeenschap is waar iedereen welkom is. Welkom op zondag - om te vieren, te zingen of stil te zijn – en welkom bij onze doordeweekse activiteiten.
Als kerk kijken we uit naar een nieuw jaar, waarin we opnieuw samen met u mensen binnen en buiten onze gemeente willen betrekken bij onze gemeenschap. Dat doen we door met elkaar activiteiten te organiseren voor verschillende doel- en leeftijdsgroepen. Om al die activiteiten mogelijk te maken is geld nodig. Daarom vragen we aan het eind van dit jaar een extra gift zodat we dit werk komend jaar kunnen voortzetten!
Met uw gift draagt u bij aan een gemeente die omziet naar elkaar en naar mensen in de buurt! Geef aan de eindejaarscollecte tijdens de kerkdienst of maak uw bijdrage over .
Als kerk danken wij u bij voorbaat heel hartelijk voor uw betrokkenheid en steun!
De diaconie

Ziekenzondag in RK Kerk