zondag 5 juni 2016 om 09.30 uur

Eredienst in De Voorhof
Voorganger(s): ds. S.H. Smits, Den Haag

De morgendienst is een avondmaalsviering. Met brood en wijn vieren we de verbondenheid met Jezus Christus en met elkaar. We gedenken wat Jezus met zijn lichaam en bloed voor ons heeft gedaan en wat Hij voor ons betekent. De dienst en de viering worden geleid door ds. Sibren Smits uit Den Haag.

1. Streekverband De Tien
3. Roosevelthuis

Collecte 5 juni Streekverband De Tien: Hoop voor Albanië
Hoop voor Albanië is al meer dan twintig jaar actief in Albanië. De stichting heeft als doel om de minderbedeelden, armen en zwakken van de Albanese samenleving te helpen.
Albanië is een land met enorme armoede. Vooral voor de zwakken in de samenleving zijn er weinig of geen voorzieningen. Deze doelgroep is vaak niet geïntegreerd in de samenleving en heeft/krijgt weinig kansen om een menswaardig bestaan te leiden.
Een van de projecten is het New Day Care Centre waar kinderen uit de meest kwetsbare gezinnen dagelijks op een veilige plek worden opgevangen,   dit o.l.v. Mw. Evis Stava en een groep jonge enthousiaste vrijwilligers. Hier worden hun programma’s aangeboden gebaseerd op de liefde van Jezus in een omgeving waar zij ook nog echt kind kunnen zijn.
Hoop voor Albanië heeft in het afgelopen jaar veel kunnen realiseren zoals: de bouw van een kleuterschool, speeltuin, kerk en huisjes. Maar ook zijn er diverse werkgelegenheidsprojecten opgezet. Tevens zijn er 30 vrachtwagens (2700 m3) aan hulpgoederen (o.a. bedden, kleding, voedsel en schoolmeubelen) naar Albanië gekomen en verdeeld.
Helpt u mee om de mensen in Albanië te helpen? Alvast uw hartelijke dank.
Wilt u meer weten kijk dan op de website van Hoop voor Albanië: www.hoopvooralbanie.nl, daar kunt u zich ook abonneren op de nieuwsbrief.

Avondmaalscollecte 5 juni Roosevelthuis (thans: Nieuw Hydepark)
Al ruim 50 jaar organiseert Het Vakantiebureau vakanties op prachtige locaties in Nederland. Voor ouderen, maar ook voor mensen die in het dagelijks leven extra zorg of begeleiding nodig hebben. De vakanties worden mogelijk gemaakt door de inzet van vele vrijwilligers. De vakanties staan bekend om hun goede sfeer, de ruimte die men als individu krijgt en de wederzijdse verbondenheid tussen gast en vrijwilliger.
In het bosrijke Doorn ligt op een schitterend landgoed het Roosevelthuis. Het vernieuwde huis  - dat het oude Roosevelthuis en het conferentieoord vervangt - beschikt over alle benodigde aangepaste faciliteiten voor een zorgeloze week vakantie. Er is ruimte voor 80 personen. Een sfeervol restaurant en voldoende ruimte binnen en buiten om te kunnen recreëren maken dat men zich thuis voelt en een fijne vakantie kan beleven.
In september hopen een groot aantal Westlanders weer van een heerlijke vakantie in het vernieuwde Roosevelthuis/Nieuw Hydepark te kunnen genieten. Helpt u daarom mee om deze vakanties mogelijk te maken? Voor meer informatie kijkt u op: www.hetvakantiebureau.nl.

Ziekenzondag in RK Kerk
datum en tijdstip 08-09-2024 om 10:00