zondag 11 september 2016 om 10.00 uur

Nationale Ziekenzondag in de RK kerk
Voorganger(s): Plaatselijke pastores

Het is al jaren traditie dat in Honselersdijk de Nationale Ziekendag wordt gevierd in samenwerking met de kerken ter plaatse. Dit jaar vindt de oecumenische dienst plaats op zondag 11 september in de RK Kerk -Onze Lieve Vrouw van Goeden Raad- Dijkstraat, aanvang 10.00 uur. Voorgangers zijn de plaatselijke pastores, muzikale medewerking wordt verleend door het parochiekoor “Cantemus Domino” o.l.v. Dhr.W. Bol. De opbrengst van de collecte komt ten goede aan de Zonnebloem, die daarmee een extra uitje voor de gasten hoopt te realiseren.
Na afloop van de dienst is er gelegenheid tot koffie drinken en gezellig samen zijn.
Thema: Er kan zoveel meer dan je denkt.
Aandacht voor de mensen die dit hard nodig hebben is het hoofddoel van het zonnebloemwerk. Centraal staat daarom het regelmatig bezoeken van zieken, ouderen en gehandicapte medemensen. Voor veel gasten zijn de bezoekjes van onze vrijwilligers de kleur en de zon in hun leven.
U bent van harte voor deze dienst uitgenodigd.
Bestuur Zonnebloem

1. De Zonnebloem