zondag 23 oktober 2016 om 09.30 uur

Eredienst in De Voorhof
Voorganger(s): mevr. R.N. Slot-de Haan uit Maasland

Deze morgen gaat ons voor mevr. R.N. Slot-de Haan uit Maasland.

1. Stichting Joy4Joep

Collecte 23 oktober Stichting Joy4Joep
Joy4Joep is een stichting, speciaal opgericht voor Joep Jonkers. Joep woont samen met zijn vader, moeder en zusje in 's-Gravenzande. Joep is de kleinzoon van onze koster Peter en zijn vrouw Lida. Als gevolg van een ernstig ongeluk heeft Joep speciale zorg nodig.
Het doel van de stichting is om Joep en zijn ouders financieel te steunen waardoor de extra kosten beperkt blijven. Van het geld wat de stichting krijgt worden extra aanpassingen voor Joep aangeschaft. In de meivakantie is de badkamer verbouwd, zodat Joep in bad kan en kan douchen. Deze verbouwing is in 2 weken gerealiseerd! Joep is heel blij met zijn bad. Hij heeft het gevoel dat hij het in- en uitstappen echt zelf kan nu. Dit zijn positieve momenten, precies zoals zijn ouders gehoopt hadden! Door de vele mensen die hebben meegewerkt en gesponsord, is dit mogelijk geworden!
Door uw bijdrage in de collecte van april en van vandaag blijft het mogelijk om deze en andere extra aanpassingen voor Joep te kunnen realiseren. Van harte aanbevolen.
Wilt u nog meer informatie kijk dan op: www.joy4joep.nl of de facebookpagina.
De diaconie

Ziekenzondag in RK Kerk