zaterdag 24 december 2016 om 21.45 uur

Kerstavond in de Regenboogkerk
Voorganger(s): dhr. G.J. Pellikaan + gospelkoor Reveil uit 's-Gravenzande

We staan aan de vooravond van de viering van Jezus' geboorte. Elk jaar weer wordt zijn komst naar deze wereld uitgebreid gevierd en herdacht. Omdat Hij geboren is om elk mens in de wereld vrede te brengen. Vrede in zijn of haar hart, hoofd, lichaam en leven. Meer nog: de vrede voor je hele zijn als je je geborgen weet in Gods hand. In die geborgenheid ontvang je Gods liefde.

Op deze kerstavond hopen we elkaar in de warmte van zijn liefde te ontmoeten. Gospelkoor Reveil uit 's-Gravenzande doet daaraan mee en zingt van Gods liefde, naar ons toegekomen in Jezus Christus. Omstreeks 21.40 uur vangt het koor aan en zicht zij ons welkom.

Reveil tijdens kerstnachtdienst in Honselersdijk
In de kerstnachtviering op 24 december a.s. treedt het gospelkoor Reveil uit 's-Gravenzande op in de Regenboogkerk (Endeldijk 5 / Poeldijksepad 1a). Met diverse kerstliederen hoopt zij deze kerstnachtdienst te verlevendigen en met ons samen te zingen over het geboortefeest van Jezus Christus. Reveil zingt merendeels Nederlandstalige liederen.

U bent van harte uitgenodigd voor deze viering, die om 21.45 uur begint. De toegang is gratis; tijdens de dienst is er een collecte. Vlak voor de dienst aanvangt, zingt Reveil een kerstmedley om in de juiste stemming te komen.
Gertjan Pellikaan

Collecte