zondag 14 oktober 2018 om 09.30 uur

Voorganger(s): Dhr. Gertjan Pellikaan

Iedere zondagmorgen ontmoeten kerkgangers elkaar rondom de eredienst: op weg ernaar toe, tijdens en na afloop bij het uitgaan of tijdens het koffiedrinken. Elkaar ontmoeten hoort bij het leven. Een dag niemand ontmoet, kan leeg en eenzaam aanvoelen.
Het Contact Team in onze gemeente zet zich in om mensen te ontmoeten. Door bezoekjes bij de mensen thuis of door een bijeenkomst of uitje te organiseren. Kostbaar werk.
In de viering willen we daarbij stilstaan. Het thema is dan ook: ontmoeten. Daarin ontdekken we Gods verlangen om ons te kunnen ontmoeten. Rechtstreeks en door medemensen heen. We lezen erover uit de Bijbel, zingen erover en denken erover door. Het Contact Team draagt aan deze dienst bij. En het koor Immanuël uit Poeldijk zingt een aantal prachtige liederen voor en met ons. Van harte welkom om elkaar te ontmoeten.
GJP

1. Slachtofferhulp Sulawesi

Collecte 14 oktober - Slachtofferhulp Sulawesi
De slachtoffers van het natuurgeweld op het eiland Sulawesi hebben het zwaar te verduren.
Naast het emotionele leed dat er is door het verlies of gemis van dierbaren, ontbreekt het de
bevolking aan van alles. De beelden die we kunnen zien in de nieuwsberichten, vertellen ons
er alles over. De mensen daar ondergaan en voelen het. In hun leed willen we meeleven. Door
bij te dragen aan het materiële en financiële gemis dat er is. Door bij te dragen in de eerste