zondag 18 november 2018 om 11.30 uur

Forever Youngviering
Voorganger(s): ?

Op zondagochtend 18 november is er weer een Forever Young viering in de Regenboogkerk. De spreker deze ochtend is Paul Mutama. Paul is geboren en opgegroeid in Congo. Tijdens de Congolese oorlog is hij zijn geboorteland ontvlucht en in Nederland gaan wonen in het AZC Rijswijk. Hij woont hier nu 5 jaar en hij is nog steeds in afwachting of hij in Nederland mag blijven.
Echter, kort geleden besloot Paul om terug te gaan naar Congo. Belangrijkste reden hiervoor is dat God wil dat Paul zijn volk gaat helpen met de Christelijke boodschap van verzoening, als alternatief tegen al het geweld in Congo. Het project wat Paul gaat opzetten in Congo is: het aanbieden van traumatherapie, het bevorderen van geletterdheid, jeugd- en volwasseneneducatie onder slachtoffers van oorlog en genocide. Begin 2019 hoopt Paul hiermee te kunnen beginnen in Congo.
De collecte van deze viering komt geheel ten goede aan dit project van Paul.
De aanvang van de viering is om 11.30 uur. De inloop met koffie/thee en fris is vanaf 11 uur. Tijdens de dienst is er voor de jongste kinderen oppas aanwezig. Na afloop van de dienst wordt er fris geschonken waarbij er nagepraat kan worden en is er gelegenheid om elkaar te ontmoeten. Iedereen is van harte welkom!!!
Petra van Dijk

Ziekenzondag in RK Kerk