zondag 9 februari 2020 om 9:30

Kindernevendienst Ellen Prins
Oppasdienst Andrea de Jong

Collecte 9 februari Protestantse Kerk Catechese en Educatie
In onze kerk en in andere plaatselijke gemeenten zijn allerlei mensen actief als ambtsdrager, diaken, scriba, ouderling, jeugdleider, predikant of op andere terreinen. Zij kunnen soms best een steuntje in de rug gebruiken op het gebied van kennis, ideeën en ondersteuning bij de invulling van deze taak. Het is bovendien óók leuk om te blijven leren en om verder te groeien in die rol.
De Academie van de Protestantse Kerk heeft een relevant, onderscheidend en modern trainingsaanbod voor professionals én vrijwilligers in de kerk. Zo kunnen (op)nieuw startende ambtsdragers een ‘blended training’ Nieuwe Ambtsdragers doen. Die training bestaat uit theorie in een interactieve e-learning en uit bijeenkomsten. Naast toepassing en verdieping van de theorie is er altijd volop ruimte voor uitwisseling.
Uit reacties van deelnemers blijkt dat deze manier van getraind worden werkt en in een duidelijke behoefte voorziet! De Protestantse Kerk wil graag meer trainingen op deze vernieuwende manier aanbieden.
Vandaag is de collecte bestemd voor dit werk. Van harte aanbevolen.
Kijk voor meer informatie op: www.protestantsekerk.nl.

datum en tijdstip 05-05-2024 om 9:30

Hemelvaartsdag