zondag 18 oktober 2020 om 9:30

Voorganger(s): Ds Carel vd Meij, Naaldwijk

Liederenblad

Komende zondag komt Ds. Carel van der Meij weer bij ons voorgaan.
Het is mooi dat we creatief kunnen omgaan met de regels, door de dienst in de kerk te houden, en via livestream kunnen mensen in Hemelsblauw rechtstreeks meevieren, en zo is het ook weer mogelijk om thuis mee te luisteren en te kijken. Thuis mag u meezingen zo hard als u wilt, in de kerk zal dit opnieuw weer worden gedaan door voorzangers. Wilt u ook een keer meezingen, neem dan even contact op met onze organist Alexander Prins via pwaprins@gmail.com. Voor de kindernevendienst en de jeugdkerk is het nu weer wat lastiger om samen te komen, we kijken naar wat wel mogelijk is.
CB

1. KIA Wereldvoedseldag

Aan de uitgang van de kerk staan nu collectemandjes.
Collecteren blijft lastig, daarom vragen we u om giften over te maken naar zowel de diaconie als onze eigen kerk:
Diaconie: NL77 RABO 0343 6194 23,
Kerk: NL67 RABO 0343 6284 30 (collectebonnen en algemeen).

Kindernevendienst geen
Oppasdienst geen

Collecte 18 oktober Kerk in Actie Werelddiaconaat
Hoe zou u zich voelen als u nu niet verzekerd zou zijn voor uw ziektekosten? Niet prettig waarschijnlijk. Of als u ineens afgesloten zou worden van elektra? Ons leven zou op zijn kop staan. In het Afrikaanse land Rwanda zijn deze zaken ook belangrijk voor de mensen. Maar om al die dingen te betalen, moet je genoeg verdienen. Dat is lastig als je op een kleine akker werkt en maar net aan genoeg kan verbouwen om je gezin iedere dag te voeden. Vandaag collecteren we voor het werk van Rwandese zusters.
Geen grootschalig ontwikkelingsproject, maar dicht aan de basis. Deze zusters trainen boeren en boerinnen, zodat die met andere technieken meer opbrengst uit hun land halen. Bijvoorbeeld door irrigatie, meer variatie en wisselteelt, dieren houden, eigen compost verwerken, vruchtbare grond leren vasthouden en beter samenwerken. Een getrainde boer kan zijn kinderen daardoor naar school sturen en zijn elektra en ziektekostenverzekering betalen. Dat lijkt klein, maar betekent veel in het leven van mensen. Eén boer of boerin trainen kost 160 euro. Daar vragen we vandaag uw bijdrage voor via Kerk in Actie. Dank u wel!
Voor meer informatie kijkt u op: www.kerkinactie.nl/zustersrwanda.