zondag 25 oktober 2020 om 9:30

Voorganger(s): Ds Nico van Splunter, Rotterdam

Op 25 oktober zal ds. Nico van Splunter uit Rotterdam bij ons voorgaan. Op dit moment zijn 30 kerkgangers welkom, in dit getal zitten ook de medewerkers. We proberen steeds eerst te tellen hoeveel medewerkers er zijn, en proberen wel om alle gemaakte roosters te laten doorlopen. Daarnaast kan er ook gekerkt worden in Hemelsblauw, dus dat is 2x30, daarnaast is de livestream weer in gebruik. Bij het heen en weer lopen in het gebouw dragen we een mondkapje. Het noteren van je naam blijft belangrijk, iedere zondag weer.
CB

Wie herdenk jij?
De kerken in Honselersdijk herdenken aan het einde van het kerkelijk jaar de overledenen. Dat gebeurt in eigen vieringen, zoals bij Allerzielen en op de laatste zondag van het kerkelijk jaar. De gezamenlijke kerken willen juist dit jaar deze gelegenheid bieden aan elke inwoner van Honselersdijk. Daarom zal de Regenboogkerk op zaterdag 14 november open zijn, om jouw dierbare op jouw eigen manier te herdenken. Je kan ook een kaarsje opsteken of met een van de pastores spreken. De kerk is open van 11.00 tot 15.00 uur en iedereen is van harte
welkom.
Namens de gezamenlijke kerken,
diaken Ronald Dits, Ds. Dick Peters, Ds. Christi Bartelink

1. Nederlands Bijbelgenootschap

Kindernevendienst geen
Oppasdienst geen

Collecte 25 oktober Nederlands Bijbelgenootschap
Het Nederlands Bijbelgenootschap is opgericht in 1814. In de loop der jaren heeft het Bijbel-genootschap zich ontwikkeld tot een boeiende organisatie. In heel Nederland zijn zo'n 2000 vrijwilligers actief.
Het Bijbelgenootschap wil het mogelijk maken dat mensen in binnen- en buitenland de Bijbel ontdekken, ervaren en doorgeven. Dat doen ze voor de volgende generatie in andere talen en andere vormen, zoals De Bijbel in gewone taal en De SamenleesBijbel, hier in Nederland. En in het buitenland d.m.v. luisterbijbels, bijbels voor gevangenen en bijbelvertalingen.
Vandaag, 25 oktober is het Bijbelzondag. Honderden kerken vieren hun dankbaarheid voor de Bijbel, die hier vrij en in begrijpelijke taal beschikbaar is.
Het thema is dit jaar: ‘Geef de Bijbel door’.
Helpt u mee om het werk van het Nederlands Bijbelgenootschap in Nederland en daarbuiten mogelijk te maken? De diaconie beveelt deze collecte van harte bij u aan.
Wilt u meer informatie: www.bijbelgenootschap.nl.

Gemeentevergadering, na de kerkdienst
datum en tijdstip 02-06-2024 om 11:00