zondag 11 juli 2021 om 9:30

Voorganger(s): ds Christi Bartelink

Op 11 juli hebben we vier overstappers. Zij gaan van de basisschool af naar de middelbare school, zij verlaten de kindernevendienst en gaan verder bij de jeugdkerk. Het zijn Tirsa, Anouk, Lana en Norah. Ze krijgen een kleine attentie uitgereikt en krijgen van ons een zegen mee. Silvia de Brabander zal in deze dienst solozingen.
CB

Kindernevendienst Ineke Moor
Oppasdienst Ineke den Drijver

1. Diaconie - Ned. Bijbel Genootschap

Aan de uitgang van de kerk staan nu collectemandjes.
Collecteren blijft lastig, daarom vragen we u om giften over te maken naar zowel de diaconie als onze eigen kerk:
Diaconie: NL77 RABO 0343 6194 23,
Kerk: NL67 RABO 0343 6284 30 (collectebonnen en algemeen).

Collecte 11 juli Nederlands Bijbel Genootschap
Het Nederlands Bijbel Genootschap is opgericht in 1814. In de loop der jaren heeft het Bijbel-genootschap zich ontwikkeld tot een boeiende organisatie. In heel Nederland zijn zo'n 2000 vrijwilligers actief.
Het Bijbelgenootschap wil het mogelijk maken dat mensen in binnen- en buitenland de Bijbel ontdekken, ervaren en doorgeven. Dat doen ze voor de volgende generatie in andere talen en andere vormen, zoals met een nieuw bijbelspel ‘Rondje Bijbel’ en De SamenleesBijbel, hier in Nederland. En in het buitenland d.m.v. braillebijbels, luisterbijbels, bijbels voor bepaalde doelgroepen, zoals tieners, en bijbelvertalingen.
Helpt u mee om het werk van het Nederlands Bijbelgenootschap in Nederland en daarbuiten mogelijk te maken. De diaconie beveelt deze collecte van harte bij u aan.
Wilt u meer informatie: www.bijbelgenootschap.nl.

Hemelvaartsdag
datum en tijdstip 09-05-2024 om 9:30