zondag 12 september 2021 om 9:30

Startzondag
Voorganger(s): ds Christi Bartelink

Komend weekend al is ons startweekend. Dit jaar valt dat samen met Open Monumentendag. Als het goed is heeft u zich al aangemeld om mee te doen met de activiteiten op de zaterdagmiddag en -avond, en om iets lekkers te bakken voor bij de koffie op zondag. Alexander Prins zal spelen en een ensemble uit Honsels Harmonie werkt mee aan de dienst. Het is inmiddels een hele tijd geleden dat dit is gebeurd, dus extra feestelijk!
CB

Kindernevendienst Ineke Moor
Oppasdienst Petra van Dijk

1. PKN-Missionair werk

Aan de uitgang van de kerk staan nu collectemandjes.
Collecteren blijft lastig, daarom vragen we u om giften over te maken naar zowel de diaconie als onze eigen kerk:
Diaconie: NL77 RABO 0343 6194 23,
Kerk: NL67 RABO 0343 6284 30 (collectebonnen en algemeen).

Collecte 12 september PKN Missionair Werk
Op meer dan 150 plaatsen in Nederland wordt regelmatig Kliederkerk georganiseerd. Kliederkerk is een ideale plek voor gezinnen om samen op een creatieve manier de betekenis van Bijbel en geloof te ontdekken. Samen eten, samen kliederen en samen vieren zijn de hoofdingrediënten van deze niet-alledaagse vieringen. Het is een geweldige manier om gezinnen en kinderen die geen kerkelijke achtergrond hebben aan te spreken. Daarmee blijkt Kliederkerk duidelijk in een brede behoefte te voorzien.
Geef voor het missionair werk van de Protestantse Kerk en help mee om Kliederkerk te laten groeien, zodat op meer plaatsen mensen van verschillende generaties samen creatief aan de slag gaan met bijbelverhalen.
Helpt u mee om deze collecte tot een succes te maken? Hartelijk dank! Kijk voor meer informatie op www.kerkinactie.nl/collecte en www.kliederkerk.nl.