zondag 14 augustus 2022 om 9:30

Doopdienst van Herman Hagebeek
Voorganger(s): Ds. Christi Bartelink

Op zondag 14 augustus zal de Heilige Doop worden bediend aan Herman Hagebeek (12-9-1978). Sinds augustus vorig jaar woont hij in huis bij Tina en Pieter Broek, kortgeleden is hij uit huis geplaatst, en is nu in afwachting van een eigen woning in een instelling waar ze hem ook de juiste medische zorg kunnen geven. Hij wordt gedoopt op zijn belijdenis, hij heeft ontdekt dat God er is in zijn leven!
CB

1. KIA Zending

Komt u niet naar het kerkgebouw, maar wilt u wel een gift overmaken, dan kan dat naar de volgende rekeningnummers, onder vermelding van collecte.

Diaconie: NL77 RABO 0343 6194 23,
Kerk: NL67 RABO 0343 6284 30 (collectebonnen en algemeen).

Collecte 14 augustus Kerk in Actie Zending
Op het uitgestrekte platteland van Egypte is er veel armoede.
Met een groot ontwikkelingsprogramma motiveert de Koptisch-Orthodoxe kerk de dorpelingen om hun armoede zelf te lijf te gaan en te werken aan een betere toekomst.
In elk dorp werkt de kerk drie tot vijf jaar lang samen met de inwoners aan betere gezondheidszorg, onderwijs en werkgelegenheid. Er worden ook alfabetiseringscursussen georganiseerd, ondernemers kunnen kleine kredieten afsluiten en huizen worden gerepareerd.
Wilt u meer lezen over dit project? Kijk dan op: kerkinactie.nl/kerkinegypte

datum en tijdstip 28-04-2024 om 9:0