zondag 11 december 2022 om 9:30

3e Advent
Voorganger(s): Ds. Piet Schelling, Monster

Zondag is het de derde zondag van advent en zal er van de projectster een nieuw symbool zichtbaar worden. Het thema is dit jaar ‘Het gaat goedkomen’, dat is een mooi vooruitzicht en houvast.
CB

Kindernevendienst Marinda Wiersma
Oppasdienst Ineke den Drijver

1. KIA Binnenlands Diaconaat

Komt u niet naar het kerkgebouw, maar wilt u wel een gift overmaken, dan kan dat naar de volgende rekeningnummers, onder vermelding van "collecte".

Diaconie: NL77 RABO 0343 6194 23,
Kerk: NL67 RABO 0343 6284 30 (collectebonnen en algemeen).

Collecte 11 december Kerk in Actie Binnenlands Diaconaat
Een op de drie vluchtelingen die naar Nederland komen is jonger dan achttien jaar. Ze hebben vaak nare ervaringen achter de rug en hun bestaan in Nederland is nog jarenlang onzeker.
Stichting De Vrolijkheid organiseert wekelijks meer dan honderd kunstactiviteiten in bijna dertig asielzoekerscentra.
Dans, theater, muziek, nieuwe media en beeldende kunst zijn instrumenten om de veerkracht van de jonge azc-bewoners te versterken en hun talenten tot bloei te laten komen.
Met uw bijdrage aan de collecte steunt u het diaconale werk van Kerk in Actie, zoals het werk voor kinderen en jongeren in azc’s en andere diaconale projecten. Hartelijk dank!
Wilt u meer informatie? Kijk dan op: kerkinactie.nl/vrolijkheid

Hemelvaartsdag
datum en tijdstip 09-05-2024 om 9:30