zondag 25 december 2022 om 9:30

1e Kerstdag
Voorganger(s): Ds. Christi Bartelink

Zondag is het Eerste Kerstdag! Best bijzonder om Kerst op zondag te vieren, want Kerst voelt altijd al als een zondag. Anderen denken daar natuurlijk anders over: dit jaar heb je dan minder vrije dagen, dan wanneer Kerst midden in de week valt. De samenzang wordt begeleid door Honsels Harmonie o.l.v. Henk van den Bos. Ook werkt een klein kinderkoor mee aan deze dienst, hieraan is hard gewerkt door Anita en Alexander. We zijn blij dat het dit jaar is gelukt om met een iets grotere groep een mooie bijdrage te gaan realiseren.

Kindernevendienst Sander van Dijk
Oppasdienst Andrea de Jong & Jenny van Berkel

1. Kerk in Actie: Kinderen in de knel
3. Deurcollecte

Komt u niet naar het kerkgebouw, maar wilt u wel een gift overmaken, dan kan dat naar de volgende rekeningnummers, onder vermelding van "collecte".

Diaconie: NL77 RABO 0343 6194 23,
Kerk: NL67 RABO 0343 6284 30 (collectebonnen en algemeen).

Collecte: Kerk in Actie Kinderen in de knel
Vluchtelingenkinderen in Griekenland (én inmiddels ook in Nederland) maken mee wat geen enkel kind zou mogen meemaken, omdat ze nergens in Europa welkom zijn. Wij gunnen hen een beter leven! Daarom komen we in actie. Juist met Kerst verdienen deze kwetsbare kinderen extra aandacht en steun. Doe mee met de jaarlijkse Kerstcollecte van Kerk in Actie. Geef licht en toekomst aan deze kwetsbare kinderen. Van harte aanbevolen.
Meer informatie en filmpjes over de kerstcampagne en hoe je kunt meedoen is te vinden op kerkinactie.nl/kerst.

Hemelvaartsdag
datum en tijdstip 09-05-2024 om 9:30