zondag 10 september 2017 om 20.00 uur

Jongerenviering Forever Young
Voorganger(s): Annemarie van Buuren van Operatie Mobilisatie NL

Op zondagavond 10 september a.s. organiseert de PKN Honselersdijk een “Forever Young” jongerendienst. Het thema is “Door wie/wat laat jij je leiden?”. Annemarie van Buuren van de internationale zendingsorganisatie Operatie Mobilisatie zal het praatje in de dienst verzorgen. De doelgroep is jongeren van 16-30 jaar, maar iedereen is van harte welkom!
De viering begint om 20.00 uur in de Regenboogkerk (voorheen de Rehobothkerk), Endeldijk 5 in Honselersdijk. Inloop met koffie/thee is vanaf 19.30 uur. Na afloop wordt er fris geschonken waarbij er nagepraat kan worden en is er gelegenheid om elkaar te ontmoeten.
De viering kenmerkt zich door veel muziek. We zingen (onder leiding van een band) Opwekking en pop; populaire muziek waar de jeugd iets mee heeft. Geloof, Hoop en Liefde staan centraal. In de viering wordt gebruik gemaakt van creatieve uitingen zoals: sketches, filmpjes, muziekclips, of iets interactiefs. De jeugddienst sluit aan bij de belevingswereld van jongeren.

Hemelvaartsdag
datum en tijdstip 09-05-2024 om 9:30