zondag 1 oktober 2017 om 20.00 uur

Jongerenviering Forever Young
Voorganger(s): Barbara Broeren

Op zondagavond 1 oktober a.s. organiseert de PKN Honselersdijk een 'Forever Young' jongerendienst in samenwerking met jongeren van de Jeugdkerk. Het thema is 'Fear Not'. Dit thema is bedacht door de jongeren van de Jeugdkerk, naar aanleiding van de EO-jongerendag die zij eerder dit jaar met elkaar bezochten. Deze EO-jongerendag had ook het thema 'Fear Not'. Jeugdwerkster Barbara Broeren uit Oostvoorne is de spreekster op 1 oktober.
De viering begint om 20:00 uur in de Regenboogkerk (voorheen de Rehobothkerk), Endeldijk 5 in Honselersdijk. Inloop met koffie/thee is vanaf 19:30 uur. Na afloop wordt er fris geschonken waarbij er nagepraat kan worden en is er gelegenheid om elkaar te ontmoeten.
De viering kenmerkt zich door veel muziek. We zingen (onder leiding van een band) Opwekking en pop; populaire muziek waar de jeugd iets mee heeft. Geloof, Hoop en Liefde staan centraal. In de viering wordt gebruik gemaakt van creatieve uitingen zoals: sketches, filmpjes, muziekclips, of iets interactiefs. De jeugddienst sluit aan bij de belevingswereld van jongeren (ca. 16-30 jaar) maar iedereen is van harte welkom!

Wereldwinkel bij de koffie na de dienst
datum en tijdstip 28-04-2024 om 10:30

Gemeentevergadering, na de kerkdienst