zondag 13 oktober 2013 om 10.00 uur

Schooldienst in de Rehobothkerk + koffiedrinken
Voorganger(s): ds. L.C. van der Eijk

De dienst a.s. zondagmorgen is een schooldienst met als thema is: eerlijk duurt het langst. Ook wordt er aandacht geschonken aan 'pesten'; op school een actueel onderwerp. Deze dienst is voorbereid door ds. Van der Eijk uit Maasdijk en een aantal leerkrachten van basisschool De Hoeksteen. De kinderen van De Hoeksteen hebben flink geoefend om aan deze dienst mee te werken. Het belooft een feestelijke en levendige viering te worden die om 10.00 uur begint en in de Rehobothkerk gehouden wordt.

1. School

Op de homepage:
Dorcas voedselactie
Op 9 november wordt door Dorcas landelijk voor de 18e keer de Dorcas voedselactie gehouden. Ook in Honselersdijk kunt u uw bijdrage leveren. Van 9.00 tot 16.00 uur staan we in de winkel van Albert Heijn met de vraag of u iets van het voedsellijstje zou willen kopen.
In de Kerkkompas leest u meer over het voedsellijstje. Ook zullen de lijstjes begin november worden uitgedeeld tijdens de diensten.
Wilt u mee werken als vrijwilliger? Kijk in Samen waar u zich aan kunt melden.
Tevens kunt u op 9 november bij De Voorhof bruikbare kleding en speelgoed inleveren.
Alvast bedankt voor uw medewerking.

STARTZONDAG
datum en tijdstip 22-09-2024 om 9:30