zondag 19 januari 2014 om 19.00 uur

Oecumenische dienst in Achter de Bergen
Voorganger(s): Plaatselijke pastores

Zoals elk jaar is er in de Week van Gebed voor de Eenheid een oecumenische viering in Achter de Bergen voorbereid door de pastores van Honselersdijk; aanvang 19.00 uur. Het kerkkoor van de VVP verleent weer haar medewerking. Het thema luidt dit jaar Is Christus dan verdeeld? Het is de vraag die Paulus stelde aan de gemeente van Korinthe.

De Evangelische Alliantie en de Raad van Kerken in Nederland werken samen bij het samenstellen van het materiaal voor de Week van gebed. Elk jaar worden de christenen van een ander land in de wereld gevraagd een thema aan te reiken. Deze keer is dat Canada. Er is een orde van dienst samengesteld en aan de kerken aangeboden die zoveel mogelijk zal worden gevolgd.
We hopen dat veel leden van de verschillende kerken in Honselersdijk elkaar in dit kader op zondag 19 januari willen ontmoeten. Na de dienst is er koffie drinken.

Collecte
1. Wordt in de dienst bekend gemaakt