zondag 13 april 2014 om 19.00 uur

Avonddienst in de Rehobothkerk + viering Heilig Avondmaal
Voorganger(s): Mw. ds. H.M. de Jong, Rotterdam

Ook in de avonddienst wordt het avondmaal gevierd. Ds. H.M. de Jong uit Rotterdam gaat hierin voor.

Collecten:
1. Streekverband De Tien
3. Roosevelthuis

Collecte 13 april Streekverband De Tien: Stichting Hulp Hongarije-Oekraïne
De Stichting Hulp Hongarije-Oekraïne is een ’s-Gravenzandse stichting die zich al vele jaren in Oost-Europa bezighoudt met diverse projecten. Het gaat dan om structurele, maar ook incidentele projecten. U kunt dan denken aan een gaarkeukenproject, de bouw van een opvanghuis voor vrouwen en kinderen, renovatie van een kindertehuis, verbouw van een huis voor geestelijk en lichamelijk gehandicapten. Veel projecten zijn van groot belang voor de bewoners van de dorpen en tehuizen. Er wordt veel werk verricht door de vrijwilligers ter plaatse.
Tevens wordt er door de Stichting kleding ingezameld, welke wij op maat en kwaliteit sorteren. Ook schoenen, huishoudlinnen en dekens alsmede medicijnen vinden via ons een weg naar Oost-Europa. Ook specifieke goederen als eenpersoonsbedden voor de tehuizen worden door ons ingezameld.
Zo wordt er dus gewerkt aan het verbeteren van de leefomstandigheden van deze mensen in Oost-Europa. Helpt u mee om dit werk te kunnen blijven doen?
Voor meer informatie kunt u kijken op de website: www.shho.nl ofwww.streekverband-de-tien.nl

Avondmaalscollecte 13 april Roosevelthuis Doorn
Al meer dan 50 jaar organiseert Het Vakantiebureau vakanties op prachtige locaties in Nederland. Voor ouderen, maar ook mensen die in het dagelijks leven extra zorg of begeleiding nodig hebben. De vakanties worden mogelijk gemaakt door de inzet van zo'n 1.400 vrijwilligers per jaar. De vakanties staan bekend om hun goede sfeer, de ruimte die men als individu krijgt en de wederzijdse verbondenheid tussen gast en vrijwilliger.
Middenin de bosrijke omgeving van Doorn op een schitterend landgoed staat het F.D. Roosevelthuis. Het huis beschikt over alle benodigde aangepaste faciliteiten. Voor gasten ligt daardoor een zorgeloze week in het verschiet.
Eind mei reist een groep Westlanders af naar het F.D. Roosevelthuis, daar hopen ze te kunnen genieten van een heerlijke vakantie!
Hetvakantiebureau.nl maakt deel uit van de Protestantse Stichting Diaconaal Vakantiewerk. Deze stichting werkt nauw samen met de Protestantse Kerk en ontvangt financiële steun van Kerk in Actie. Voor meer informatie kijkt u op:www.hetvakantiebureau.nl.

STARTZONDAG
datum en tijdstip 22-09-2024 om 9:30