woensdag 31 december 2014 om 19.00 uur

Oudejaarsdienst in de Rehobothkerk
Voorganger(s): dhr. G.J. Pellikaan

We steken opnieuw een jaargrens over: van 2014 naar 2015. We weten wel wat we hebben (of missen), maar weten niet wat ons te wachten staat in het komend jaar.
Toen Mozes opgedragen werd met het volk Israël op weg te gaan - nadat het bevrijd was uit Egypte - bedacht hij dat hem een grote klus te wachten stond. Ook hij ging een onbekende tijd tegemoet. Daar Mozes door God was geroepen om eraan te beginnen, vond hij ook wel dat hij wat van God mocht verwachten. Dat overdenken we op oudejaarsavond naar aanleiding van Exodus 33:12-23.
GJP

Collecten:
1. KIA Eindejaarscollecte

Collecte 31 december Eindejaarscollecte 2014
Vieren en verbinden
Jezus heeft gezegd: “Waar twee of drie in Mijn naam bij elkaar zijn, ben Ik zelf in hun midden.”
Iedere zondag mogen we daar deelgenoot van zijn. Tijdens onze kerkdiensten vieren we dat
Jezus in ons midden is. Dat Hij ons verbindt. Maar Hij is niet alleen op zondag onder ons. We ontmoeten Hem - en elkaar - ook op andere dagen van de week. Zo mochten we het afgelopen jaar bij talloze activiteiten en bijeenkomsten met elkaar zingen, meeleven, van gedachten wisselen of juist samen stil zijn.
We kijken hoopvol uit naar een nieuw jaar, waarin we ons als gemeente opnieuw willen laten inspireren door het Evangelie! Wij staan voor de uitdaging om zowel de jongsten als de oudsten in en buiten onze gemeente te blijven betrekken bij onze gemeenschap. Dat doen we met passende activiteiten. Om al die activiteiten mogelijk te maken is geld nodig. Daarom vragen we aan het eind van dit jaar een extra gift zodat we dit werk komend jaar kunnen voortzetten!

STARTZONDAG
datum en tijdstip 22-09-2024 om 9:30