zondag 15 februari 2015 om 09.30 uur

Eredienst in de Rehobothkerk - Gezinsdienst + dopen
Voorganger(s): Ds. Petra van der Burg

Op zondag 15 februari a.s. zal Esmee Roos, de dochter van Ard en Nathalie Koole, Sperwerhorst 4 worden gedoopt. Wat mooi dat er steeds opnieuw (jonge) mensen worden gevonden die van kleins af aan in verbinding mogen staan met de gemeenschap van Jezus Christus. We hopen dat ook Esmee in haar leven zal mogen ervaren dat ze een geliefd en gezegend kind is.
In de dienst lezen we uit Marcus 1:40-45 het verhaal van de genezing van een melaatse. Van alle ziektes die een mens kon treffen was melaatsheid eigenlijk wel de afschuwelijkste. Geen liefhebbende kinderen om je bed, geen koffiedrinken na de dienst. Het betekende dat je vanaf dan niet meer in de gemeenschap welkom was: een sociaal en ook geestelijk isolement. Jezus doet iets wat niemand in die tijd in zijn hoofd zou halen. Hij raakt de man aan en dat doet wonderen ….
ds. Petra van der Burg

1. Joy 4 Joep

Collecte 15 februari Joy4Joep
Joy4Joep is een stichting, speciaal opgericht voor Joep Jonkers. Joep Jonkers is de kleinzoon van  koster Peter de Quaasteniet en zijn vrouw Lida.
Als gevolg van een ernstig ongeluk op jonge leeftijd heeft Joep speciale zorg nodig. Hierover kunt u meer lezen op de website www.joy4joep.nl en de facebook-pagina van Joep. Het doel van de stichting Joy4joep is om Joep en zijn ouders financieel te steunen waardoor de extra kosten beperkt blijven. Van het gestorte geld is bijvoorbeeld een aangepaste (ergonomische) stoel voor Joep aangeschaft.
De diaconie wil de stichting helpen met een extra gift. Helpt u mee!

STARTZONDAG
datum en tijdstip 22-09-2024 om 9:30